A Quantic Dream játéka nem lesz olyan egyszerű.
David Cage, a játék rendezője és a fejlesztők alapítója az angol, hivatalos PlayStation magazinnak nyilatkozott, és ott az alábbiakat mondta: „Próbáltam berakni [a játékba] egy döntési lehetőséget mindenütt, ahol lehetséges volt, hogy lássam, ez hová vezetne engem. Ijesztő volt az írási folyamat alatt, mert táblázatokkal és diagrammokal találod szembe magad, amik pokolian néznek ki.” (Alapból is érdekes lehet, hiszen kétezer (!) oldalnál is több lett a forgatókönyv.)
Cage még hozzátette: „Nem akartam ködösíteni, mert ebben a műfajban azt elég könnyű összehozni, és mondhatnám, hogy ennek a döntésnek hatalmas következményei lesznek, miközben nem. Volt ennek egy ára a fejlesztés közben, hogy „oké, jeleneteket gyártunk, amiket a játékosok talán 20%-a fogja csak az első végigjátszásában látni, de csináljuk meg, mert ez a 20% másról fog akkor beszélni”, így összevethetik a törteneteiket, majd rájönnek, hogy teljesen mást éltek át.”
A Detroit: Become Human 2018 talán első felében érkezik PlayStation 4-re.
(Forrás: WCCFTech)