David Cage: döntések hada a Detroit: Become Humanben

A Quantic Dream játéka nem lesz olyan egyszerű.

David Cage, a játék rendezője és a fejlesztők alapítója az angol, hivatalos PlayStation magazinnak nyilatkozott, és ott az alábbiakat mondta: „Próbáltam berakni [a játékba] egy döntési lehetőséget mindenütt, ahol lehetséges volt, hogy lássam, ez hová vezetne engem. Ijesztő volt az írási folyamat alatt, mert táblázatokkal és diagrammokal találod szembe magad, amik pokolian néznek ki.” (Alapból is érdekes lehet, hiszen kétezer (!) oldalnál is több lett a forgatókönyv.)

Cage még hozzátette: „Nem akartam ködösíteni, mert ebben a műfajban azt elég könnyű összehozni, és mondhatnám, hogy ennek a döntésnek hatalmas következményei lesznek, miközben nem. Volt ennek egy ára a fejlesztés közben, hogy „oké, jeleneteket gyártunk, amiket a játékosok talán 20%-a fogja csak az első végigjátszásában látni, de csináljuk meg, mert ez a 20% másról fog akkor beszélni”, így összevethetik a törteneteiket, majd rájönnek, hogy teljesen mást éltek át.”

A Detroit: Become Human 2018 talán első felében érkezik PlayStation 4-re.

(Forrás: WCCFTech)

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu