Amy Hennig miatt került volna törlésre a Visceral Star Wars-játéka?

Úgy tűnik, hogy mégsem a single player-fókusz miatt kerül átalakításra a „Ragtag” kódnevű projekt…

Az Electronic Arts ugye bezárta a Visceralt, majd annak r StaWarsos játékát átküldte az EA Vancouverhez, hogy multis címet faragjanak belőle. Igen ám, de nézzünk be a kulisszák mögé… a Kotaku ugyanis egy terjedelmes írással jelentkezett pont ezzel a szituációval kapcsolatban.

Az EA egyik fejese, Patrick Söderlund konkrétan az eddigi pletykákat le is lőtte (a single player megközelítés miatt törölték a játékot): „Ez őszintén nem az egyjátékos játékok haláláról szól – imádom a single playert -, vagy a történet/karakter vezette címekről. Nem is arról, hogy szükséges a játéknak egy adott módon monetizálnia. Ezek mind fontos témák, de ez nem erről szól. Ez egy kreatív döntés volt. A mi munkánk az, hogy az embereknek egy kellően mély játékélményt és történetet nyújtsunk, hogy tovább feszegessük a határokat. Úgy véltük, hogy nem nagyon találtuk ezt el.”

A Kotaku szerint egyfajta Ocean’s Eleven lett volna a játék, főszerepben Dodgerrel, aki kb. Han Solónak felelne meg a rosszfiúk oldalán. Több probléma is felmerült: kevesen dolgoztak a játékon, a Frostbite engine is gondokat okozott, és a Visceral működése sem tett jót a Ragtagnek… de ami legfontosabb, az maga Amy Hennig vezetői stílusa.

A korábban az Uncharted egyik főbb embereként dolgozó Hennig, aki 2014-ben jött át az Electronic Artshoz, egyfajta autoriter személyiségként dolgozhatott, ami nem tett jót a belsős morálnak, bár tény, hogy egy meg nem nevezett EA-s szerint a gondok már korábban fenn álltak: „Az EA belsős „egészségügyi felmérést” szokott végezni. A Battlefield Hardline készítésének jelentős része során, kb. jó két éven keresztül a Visceralnak volt a legrosszabb csapatos eredménye. De őszintén, a Visceral kegyelemből lett kivégezve. Semmi köze nincs ennek ahhoz, hogy egyjátékos lett volna a Ragtag. Az a játék, ha kijött volna, sosem lett volna jó.”

Na, ez aztán a fájdalmas búcsú.

Forrás: WCCFTech, Kotaku

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu