The Last of Us Part II: mi inspirálta a játék történetét?

Neil Druckmann, a The Last of Us Part II kreatív rendezője és társírója a PlayStation Blognak adott interjújában arról is beszélt, hogy Ellie az egyik legszebb karakter lesz mostanában a játékban.

„Találkoztam Ashley Johnsonnal (még 2013-ban), és bemutattam neki a Left Behind (a The Last of Us kiegészítőjének) ötletét. Azt mondtam neki, hogy valami máson is dolgoztam, és azt az elképzelést is felvázoltam neki. Szóval ott volt az étteremben és sírt, én pedig azon töprengtem, hogy remélhetőleg az emberek nem azt gondolják, hogy valami borzalmasat csinálok… de ez az első alkalom, amire úgy emlékszem, hogy egy igazán erős ötletem volt. Ez így kezdődik. Ez az ötlet magja. Aztán behozol több embert, így egy közös elképzelés lesz. A videojátékok ilyen kollaboratív médiának nevezhetőek, és mi mind efelé az ötlet felé haladunk közösen.

Olyan teljes jeleneteket akartunk, ahol észrevehetnek téged, részt vehetsz egy kevés harcban, majd elmenekülhetsz anélkül, hogy kipucolnád a területet. Több olyan szekvenciát is akartunk, ahol teljesen szellem (azaz láthatatlan) maradhatsz. Ez igazán kihívással teli és nehéz, de lehetséges elhagyni így a területeket. Aztán vannak meghatározott szituációk, ahol szeretnénk, hogy elfoglalt legyél, hogy részt vegyél bizonyos cselekedetekben, amitől kényelmetlenül fogod érezni magad… de ez a narratíva és Ellie utazásának része,” mondja Druckmann, aki még kiemelte, hogy például az ellenfelek a barátaink nevét üvölthetik a játékban a fájdalmuk közepette, mert még ilyen részletekre is odafigyeltek.

„Ahogy az első The Last of Usszal, úgy a folytatással is a memória és a számítási erő korlátjait elértük, de a pályák méretét és azt, hogy hány ellenfél lehet a képernyőn, azokkal is a határokat feszegettük. Most képesek vagyunk jóval szélesebb környezetekre, olyan folyamatokra, ahol egy teljes hordányi fertőzött van, és arra is, hogy több csapatnyi ellenfél keres téged nagy területeken. Ellie-nek is egy teljesen új animációs rendszere van, amit motion mappingnek [magyarul mozgástérképezésnek lehetne fordítani – a szerk.] nevezünk. És ez nem csak Ellie-re, hanem mindegyik karakterre vonatkozik. Jóval fogékonyabbá teszi a mozgást, és ezzel egy időben valószerűbbé is. Úgy gondolom, hogy Ellie az egyik legjobban irányítható és legszebb karakter most a külső nézetes akciójátékok karakterei között.

A valószerűség, amit az arcokkal és a mozgás digitalizációjával elérhetünk – jobban át tudjuk ültetni a színészek színpadi teljesítményét a játékba, és ezeket a kis nüanszokat is betehetjük, hogy jobban támaszkodhatunk arra, ahogy valaki pislog, vagy ahogy valaki sandít vagy bandzsul a párbeszédek alkalmazása helyett. Így az írás jóval kidolgozottabb lehet mint valaha,” tette hozzá Druckmann.

A The Last of Us Part II február 21-én jelenik meg PlayStation 4-re, de nem tartjuk kizártnak, hogy a PlayStation 5-ön is felüsse a fejét.

Forrás: DualShockers, WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu