ELŐZETES – A Tango Gameworks szerint a város elemei így teszik egyedivé a Ghostwire Tokyo játékmenetét.
A legújabb EDGE magazinból ollózott ki pár gondolatot a, ugyanis a lapban interjút készítettek több fejlesztővel, köztük Kimura Masatóval, a Ghostwire Tokyo fejlesztési menedzserével, aki kimondta, hogy a japán főváros legmenőbb elemeit ötvözni szerették volna a stúdió legújabb alkotásában. Szóval fogták Tokió összes tetszetős elemét, amit összezsugorítottak, majd egy sandboxba raktak, hogy ez az egész elférhessen a játékban.
Tokió sokféle arca
Tokió sok városrésze ott van, és Kimura szerint eléggé menő módon kötötték össze egymással ezeket, ugyanis eléggé magas kontrasztot képviselnek a városrészek. A régi és új területek egymásba olvadnak, de nincsenek egymással összekeverve, hanem egymás mellett találhatóak. A felfedezés a nagy térképen a PlayStation 5 SSD-je, illetve a konzol számítási teljesítménye miatt valósulhatott meg, és ezért a Sony-nak a Tango Gameworks kifejezetten hálás.
A DualSense ismét különleges érzeteket ad
Kimura aztán arról is beszélt, hogy a DualSense kontrollerrel érzékeltetni tudták a fejlesztők, ahogy bennünk gyülemlik az energia, amit aztán ki is ereszthetünk magunkból. Ilyet szerinte nem láthattunk még más játékokban, amikor a kézmozdulatokon keresztül le tudjuk követni ezeket a cselekedeteket. Lesznek alapbető elemi lövések, amiket használhatunk. Az egyik szélalapú, ami pisztolyként funkcionál, ha sorozatban alkalmazzuk; aztán a víz alapú támadásnak szélesebb hatóköre van, amit a játékosok shotgunként kezelhetnek. A tűzre építő támadás pedig robbanásokat okoz, amit rakétavetőkén is elképzelhetünk.
Nincs visszahúzó erő
Kimura szerint segített Mikami Shinji csapatának, hogy csak az újgenerációs konzolra tervezték a Ghostwire Tokyót, ami így nincs visszafogva a PlayStation 4 és a PlayStation 4 Pro korlátai által. Nemsokára láthatjuk is, hogy a Bethesda talán utolsó időzített PlayStation 5-exkluzívja milyen fogadtatásnak örvendhet, ugyanis a japán stúdió játéka március 25-étől lesz kapható a Sony 2020 novemberében elindított konzolján és PC-n.
A játékon Mikami amúgy nem dolgozott, így a két The Evil Within után ő egy kissé a háttérbe szorult ezzel a projekttel.
-V-
Forrás: WCCFTech