Cyberpunk 2077: a folytatás egy bizonyos funkcióra koncentráljon

Bár már az alapjátékban is ott volt ez az elem, nem volt teljesen kidolgozott. Ezt orvosolhatná a CD Projekt RED a már bejelentett, és fejlesztés alatt álló folytatásban, amit a lengyel cég amerikai csapata készít.

 

2020-ban (már leírni is ijesztő: ez négy éve volt) a közönség és a sajtó is felkarolt valamit a végül meglepően gyenge állapotban megjelent Cyberpunk 2077-ből. Ez az életút-rendszer volt, és sokan abban reménykedtek, hogy így változatos szerepjátékos élmények születhetnek a játékban (ami iránt nagy újrajátszhatóságot reméltek), ám amikor az végül megjelent, nagyon felületes volt az egész, ugyanis a rövid intro mellett néhány, következményektől mentes párbeszédes opció és NPC-s interakció volt csak érintett a döntésünkben. Azaz: nem volt valami kidolgozott a koncepció, holott a marketingben eléggé fejlettnek és kifinomultnak nevezték azt…

Philipp Weber, a stúdió narratíváért felelős igazgatója beszélt az életút funkciójáról, és szerinte nem tölti ki teljesen a szerepjátékos ígéretét, és ezt a jövőben a csapat fejleszteni akarja. Erre meg is van a lehetőségük, ugyanis már hivatalos, hogy a The Witcher 4 mellett a Cyberpunk 2077 folytatása is fejlesztés alatt áll. Mivel az első játék is inkább akciójátéknak hatott mintsem RPG-nek (holott a lengyelek ennek állították be), itt is változtatásokra lesz szükség. A főhős nem nagyon tér el attól, amilyen formát eredetileg kap, és története sem változik számottevően.

Ha egy életút egyedi skillfákat tudna biztosítani, vagy a fő történetre lenne komoly hatással, a funkció sokkal érdekesebb lenne, és az újrajátszhatóságot is alaposan meg tudná növelni. A Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC-je már utalt arra, hogy a CDPR komolyabbá akarja tenni az életutakat, ugyanis itt olyan releváns és értelmes interakciók voltak a nem játszható karakterekkel (NPC-kkel), ahol a választott életútnak igenis volt hatása.

Remélhetőleg a CD Projekt nem követi el ugyanazt a hibát: inkább ne nagyon mutassák meg a játékot addig, amíg az nincs kifogástalan (vagy ahhoz közeli) állapotban.

Forrás: GameRant

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu