A Prey után úgy tűnik, hogy újabb játék került hátrányba a PlayStation 4-en.
A verekedős játékok esetében az input lag egy fontos tényező. Ez a kifejezés azt takarja, hogy mennyi idő telik el a DualShock 4-en/speciális kontrolleren beütött gomblenyomások és azok végrehajtása között. Nigel Woodall megoldása, ami lent videón is látható, képes mérni a platformok közötti input lag különbséget.
A PlayStation 4 Pro és az Xbox One között jóformán egy képkockányi különbség van (7,2 kontra 6,3), időben pedig 120,5 milliszekundum a Sony és 104,2 a Microsoft konzolján. Érdekesség: a PS4-en a felbontás lejjebb vitelével az input lag is csökken: a sima PS4 120,1-gyel, a 720p felbontás pedig 119,9-cel végzett.
A Tekken 7 így alaposan el is marad a többi játéktól: az Injustice 2 92,4, a Street Fighter V 88,6, míg a Guilty Gear Xrd Rev 2 mindössze 58,2ms input laggal rendelkezik – főleg a GG eredménye kiemelkedő ebből a listából.
Mivel nincs cross-platform multiplayer, így nem kerülnek konzoljuk miatt hátrányba a PS4-esek, de technológiailag a különbség jelenleg fenn áll…
PS4Pro Tekken7 120.5ms #inputlag pic.twitter.com/smdZJFLIHx
— Nigel Woodall (@noodalls) June 2, 2017
X1 Tekken 7 104.2ms #inputlag Somebody else should probably test this. Otherwise it’s going to be controversial. pic.twitter.com/L4pMZ2Mx0r
— Nigel Woodall (@noodalls) June 2, 2017
Sometimes they hit at the same time. pic.twitter.com/yOCwtoNiok
— Nigel Woodall (@noodalls) June 3, 2017
and sometimes not. pic.twitter.com/65GwTwHVzG
— Nigel Woodall (@noodalls) June 3, 2017
PS4 Tekken7 #inputlag 120.1ms pic.twitter.com/iqkpWkNdF0
— Nigel Woodall (@noodalls) June 1, 2017
Tekken7 @ 720p 119.9ms #inputlag pic.twitter.com/JhjEvwDqTF
— Nigel Woodall (@noodalls) June 1, 2017