Egy tweetből indult ki az egész még májusban.
A Tyler Schultz névre hallgató úriember a Twitteren kérdezett rá az Insomniac Gamesnél, hogy lehetséges-e egy easter egg elrejtése a játékban úgy, hogy egy olyan felirat kerüljön be a Spider-Manbe, ami ezt íra: „Madison, leszel a feleségem?” És lám, be is került – íme a kép:
Sajnos nem jött össze Tyler elképzelése, hiába segítettek neki a fejlesztők: mire kijött a Spider-Man, addigra 3-4 hete kidobta a barátnője, aki inkább Tyler testvérét (!) választotta partnereként, hiába volt Madison (vagy Maddy) öt évig Tylerrel. Tyler „a legszomorúbb easter eggnek” nevezi így a lánykérő feliratot, de hálás az Insomniacnak, hogy meghallgatták őt és időt szántak az ötletére.
Ha már easter egg, az Insomniac Games ebben nem gyengélkedik a Spider-Manben, ugyanis SunhiLegend a Twitteren felfedezte, hogy a Pókemberre kilőtt rakétáknak sorozatszámuk, feltüntetett tömegük, illetve egy olyan feliratuk is van, ami magyarul úgy hangzik, hogy „garantáltan megöli a pókokat”. Ehhez nem is kell egyebet hozzáfűznünk…
#SpiderManPS4 pic.twitter.com/TFCoHUGE4Q
— SunhiLegend (@SunhiLegend) September 8, 2018
James Stevensont (az Insomniac közösségi menedzserét, aki korábban azóta kiderült, hogy JOGOSAN védte a játékot azzal kapcsolatban, hogy nem lett grafikailag lebutítva!) a Fandom meginterjúvolta, és itt elárulta, hogy a Disney tulajdonában levő Marvellel való munka jobb eredményt szült mint ha egyedül készítettek volna valamit:
„Persze, dolgoznánk egy újabb licensz-játékon. Úgy érzem, hogy a kérdés (hogy a licenszbirtoklóval milyen együtt dolgozni) arra utal, hogy vannak-e ennek hátrányai. Igen, eltérő: vannak olyanok a csapatban, akik el tudják mondnai, hogy a brandhez köthető-e még a játékod, ami merőben más, mintha mondjuk a Ratchet & Clanken dolgoznánk… de nem volt ez olyan, hogy messze szerettünk volna menni attól, ami Pókembert naggyá tette. Egy hiteles élménynek kellett lennie, és így néhány értelemben segített az, hogy volt pár olyan ember a csapatban, aki jól ismerte a karakterét, és arra késztetett, hogy jobbá tegyük a dolgokat. A Marvel valószínűleg arra ösztökélt minket, hogy jobbak legyünk mint ha egyedül dolgoztunk volna a játékon. Ők semmilyen korlátokat nem állítottak fel. Inkább csak segíteni szerettek volna, hogy egy remek Pókember játékot készítsünk. Jóformán azt mondták, hogy „tessék, itt van ötvennél is több évnyi képregény, karakter és történet – nézd végig mind, és válaszd ki, mit akarsz”.”
Amúgy a Sony más csapatai is gratuláltak már az Insomniac Gamesnek. A God of Wart fejlesztő Santa Monica Atreust és Kratost helyezte egy humoros szituációba (és persze Kratos a megszokott BOOOOOY! felkiáltásával próbálja Atreust kordában tartani), és az egészet megfejelte a Horizon Zero Dawnnal legutóbb nagyot dobó Guerrilla, aki Kratost, Atreust és Pókembert átültette a HZD stílusába, és Aloyt is bevonta a közösködésbe…
Forrás: Comicbook, DualShockers, WCCFTech, Jeuxvideo-Live
Atreus – “Woah Spider-Man, that looks like a cool fight, we should hang out. You really should meet our friend.”
Kratos – „BOOOOOY!”
Congrats to @InsomniacGames & @MarvelGames #SpidermanPS4 #BeGreater pic.twitter.com/E5fOKkHP0f
— Santa Monica Studio (@SonySantaMonica) September 7, 2018
„More than happy to join the fight! So what are we hunting?”
Huge congrats to @insomniacgames and @MarvelGames on #SpidermanPS4 swinging onto the PlayStation 4. pic.twitter.com/UWv9KYLX2u— Guerrilla (@Guerrilla) September 7, 2018