Beismerte a BioWare-főnöke: problémák vannak a stúdióban!

Miután a Kotaku leleplező írására gyorsan tiltakozva, elutasítva reagált a BioWare egy közleménnyel, már a BioWare általános menedzserének, Casey Hudsonnek is meg kellett szólalnia.

Az általunk tegnap röviden összefoglalt történet folytatódik – az Anthem, ami lényegében alig másfél év alatt készült el, nem sikerült valami jól, és kiderült, hogy tényleg vannak bajok. A Kotakunak ugyanis a kezei közé került egy email, amit Hudson még szerda este kiküldött a csapat alkalmazottainak.

„A [Kotaku] cikk megemlíti […] az Anthem fejlesztésének (és pár korábbi projektünkkel is kapcsolatos) problémáit, és ez összeköti azokat a munkahelyünk minőségével és a stábunk jólétével. Ezek a problémák valósak és számunkra a legfontosabb az, hogy folytassuk a munkát ezek megoldásával. Amit mi a határvonalon túllépésnek tartunk, az meghatározott fejlesztők megnevezése a nyilvános kritika céljából. Ez nem fair, és kifejezetten traumát keltő, hogy így elkülönítsenek embereket, és a stábunk közül senki esetében sem fogadjuk el ezt. Ezért sem vettünk részt a cikkben, és ezért sem kommunikáltunk róla.

Amikor megkaptam a lehetőséget arra, hogy a BioWare-hez visszatérhessek általános menedzserként, úgy jöttem erre a posztra, hogy tudtam, hogy a stúdiónak jelentős kihívásai voltak a csapat egészségével, a kreatív elképzelésekkel és a szervezettséggel kapcsolatban. Mindig is izgatott voltam – és leszek is -, hogy ezeken a területeken segítsek a javulások előremenetelében, mert imádom ezt a stúdiót, és mindenekelőtt egy olyan helyet szeretnék létrehozni, ahol ti mind boldogok és sikeresek lehettek. Nem fogom azt mondani, hogy jó munkát végeztem, és egy olyan napon, mint a mai biztosan nem érzem így…”, így hangzik magyarra fordítva Hudson levele.

Az Anthem után tehát érdekes lesz látni, hogy egyáltalán képes lesz-e a BioWare olyan játékot készíteni, amit nem rohamtempóban hoztak össze, hanem tényleg megfelelő vezetéssel, törődéssel, és számukra korrekt technológiával – az új Dragon Age-ben emiatt is nehéz jelenleg bizakodni…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu