A BioWare szerint nem volt problémás az Anthem fejlesztése!

A Kotaku nagy beszámolója az Anthem félremeneteléről (és a fejlesztés során bemutatott munkakörnyezetről, illetve a vezetőség már-már döntöképtelen helyzetéről) reakciót váltott ki a fejlesztőkből. (Ráadásul perceken belül.)

A site azt írja, hogy a BioWare játékát többször is áttervezték, és emiatt többször is kivételre került (majd visszakerült) a repülés, ami az Anthem egyik fontos eleme lett végül. Ez éveken át tartott a játék előgyártási fázisában. Eleinte úgy érződött, mintha csek siklana a karakter, és nem tűnt szórakoztatónak. Sőt, korábban az is tervben volt, hogy csak az egyik exosuittal lehetett volna repülni!

A fejlesztők között volt olyan, aki szerint a repülés elvette volna a játék világának felfedezését, mások pedig arról panaszkodtak, hogy technikailag nagy kihívás lenne az Anthembe építeni ezt a funkciót. Az egész 2017 elejéig huza-vona tárgya volt, amikor is Patrick Söderlund, a játékot kiadó Electronic Arts egyik ex-főnöke megtekintett egy demót, és igazán csalódott benne – ekkor került véglegesen a játékba a repülés! Addig persze „hat heti, igazán jelentős, megerőltető túlórázás (crunch)” kellett, hogy egy új demóval lenyűgözzék Söderlundot. Elképesztő, nem? A nem megfelelő technológia (Frostbite engine) sem segített a BioWare-nek.

Nos, erre reagált a BioWare : „Nem kívánunk nyilatkozni, vagy a történetben részt venni, mert úgy érezzük, hogy meghatározott csapattagokon és vezetőkön nagy, unfair mértékű fókusz volt.” A túlórázásra azt reagálták, hogy „ez nem volt a belsős postmortemeink [javítóvizsgáink?] főbb feedback témáinak egyike, de mindig van lehetőség és tér a fejlődésre. Nem hiszünk abban, hogy darabokra szedünk másokat, vagy azok munkásságát. Nem gondoljuk úgy, hogy az ilyen írások jobbá teszik az ipart és a szakmánkat.”

Forrás: VG247, VG247

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu