Panaszkodik a visszajelzések miatt a Quantum Error fejlesztőcsapata

Talán minőségi játékot kellett volna kiadni, vagy ha arra nincs panasz, megfelelően ellenőrzött, kifinomult állapotban kellett volna elhozni azt…

 

A Quantum Error a hét során jelenik meg PlayStation 5-re. Mivel már 2020-ban bejelentette a játékot fejlesztő TeamKill Media, várható volt, hogy lassan elkészül vele a stúdió… ami mintha felsült volna vele. A Metacriticen egy 1-100 skálán 47, az Opencriticen pedig 49 az átlagpontszám a sajtó értékelései alapján. Tehát átlag alatti, pocsék, és ki kell jelenteni, csalódást keltő lett, holott már augusztusban „bearanyozódott”, azaz akkorra már a lemezes példányra pakolandó verzió elkészült…

Na, halljuk, miképp magyarázkodik a TeamKill Media a Twitteren: „Büszkék vagyunk a játékunkra, és tulajdonképpen bóknak vesszük a kritikát, hogy az AAA költségvetésű játékokkal mérik össze, amikor mi egyértelműen indie vagyunk kis költségvetéssel, ami korlátokat szab. Mindenki, aki a közösségi médiában szid minket, vagy örül a szidásnak, nem fog megállítani minket, vagy megváltoztatni azt, amit csinálunk. Alig várjuk, hogy a játékosok játszhassanak a Quantum Errorral. Annyira izgatottak vagyunk, hogy a játékosaink végre játszhatnak a játékunkkal, és semmi sem fogja megállítani az izgatottságunkat.

Tovább fogunk fejlődni, és egy nagyobb költségvetéssel még többet fogunk tenni a jövőben. A negatív vélemények egyáltalán nem változtatnak semmit az elhatározásunkon és [a] játékokon, amelyeken dolgozunk. Néhány embernek nem fog tetszeni a játékunk, és ez rendben van, mert ezért van egy csomó más játék, amit választhatsz. Az építő jellegű kritikát elfogadjuk. A játékosoknak: mi nem a modern irányzatot képviseljük; mi inkább oldschool vagyunk, és a Quantum Errort arra szántuk, hogy a tutorialok után felfedezd és magadtól rájöjj,” írta a stúdió.

A Quantum Error PlayStation 5-re november 3-án jelenik meg. A PC port is készül, Xbox Series X-re pedig lassan halad a fejlesztés, mert a Microsoft konzoljában lassabb az SSD. A stúdiónak pedig annyit, hogy értékeljük, ha nem a modern divatot követik, de ha valami nem minőségi, akkor egyszerűen hiába erőlködnek.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu