A Rockstar és a Take-Two nem kispályázik a Red Dead Redemption 2-vel – éppen ellenkezőleg…
Az E3 előtt megszoktuk már, hogy néhány játék beteríti Los Angeles falait, épületeit. Igen ám, de az idei már közel két hónapja véget ért, úgyhogy nem emiatt költ pénzt a fejlesztő és a kiadó a marketingre… hanem egyszerűen azért, mert bíznak a játékban, amit forradalminak is mondtak már. (Erről írtunk is néhány napja.)
A Twitteren bukkant fel ugyanis a lenti két fotó, amin bizony már látható: New Yorkban terpeszkedik komoly hirdetésekkel a Red Dead Redemption 2, ami az idei év talán legkomolyabban fogyó játéka lehet még. Amúgy a játékot augusztus 15-éig lehet előrendelni úgy, hogy kincses térképet kapunk mellé, és az is benne van a pakliban, hogy a Gamescomon még többet megtudjunk a western-kalandokról.
A Red Dead Redemption 2 október 26-án fog megjelenni PlayStation 4-re és Xbox One-ra.
Forrás: Twitter