Létezett a Bully 2, de sosem indult be a fejlesztése

A Rockstar állítólag dolgozott a Bully folytatásán, de több indokból sem valósult meg.

A Rockstar New England több mint egy éven át dolgozott a 2010-es évek elején a Bully folytatásán (európai régiókban Canis Canem Edit néven jelent meg először PS2-n 2006-ban, de az Xbox 360, PC verziók már normális néven, Bully: Scholarship Edition néven voltak errefelé is kaphatóak), és állítólag egy játszható buildet is létrehoztak, nyílt világú játékmenettel. A játékhoz Dan Houser (a Rockstar társalapítója) és pár másik fejlesztő már 2008-ban írt egy forgatókönyvet, ami az első néhány jelenetet, továbbá a történet vázlatát tartalmazta. A sztori szerint Jimmy lett volna a főszereplő (az első részben is ő volt), és a mostohaapjának házában kezdődött volna egy nyáron. A csapat sosem döntött arról, hogy Jimmy története merrefele ment volna, és szóba került az is, hogy később például a főiskola is felmerülhetett volna a játékmenetben.

A fejlesztést Drew Medina, a Rockstar New England akkori fő művésze felügyelte, és Steven Olds, a Rockstar New York vizualizációs rendezője a Bully során szintén segített ebben a másfél éves fejlesztésben, amihez a RAGE-et (Rockstar Advanced Game Engine) használták (Red Dead Redemption 1-2, Grand Theft Auto IV és V, Max Payne 3), de aztán kimerült az egész. „Létezett, játszható volt, csak kár, hogy sosem tudott elrugaszkodni a földről,” mondja a VGC egyik forrása. Régebben Houser a Gamasutrának mondta is, hogy a Max Payne 3 után megnézik, hogy mit tudnak a Bully-val kezdeni, mert szerettek volna egy folytatást csinálni, ám nem azonnal az első rész kiadása után.

A Bully 2 tehát létezett, és lehet, hogy mostanában akár újra fejlesztés alatt állhat, de mivel nem nagyon látunk benne olyan multiplayert mint amit a Grand Theft Autóra és a Red Dead Redemptionre építhetnek, nem biztos, hogy sor kerülhet rá, mivel mostanában a multis fejlesztést tolja a Rockstar (ami miatt nem kapott a Grand Theft Auto V és a Red Dead Redemption 2 sem DLC-t).

Forrás: VGC

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu