A The Last of Us Online-t siratják a fejlesztők

A hosszú ideig általunk csak The Last of Us: Factionsként nevezett projektre már hiába várunk.

 

A Naughty Dog játéka nyilvánvalóan a Sony élő szolgáltatásos (live service) terjeszkedésének vezéregyénisége lett volna. A projekt úgy született, hogy a The Last of Us Part II-ből kihagyták a többjátékos módot, ugyanis a Factionsnél nagyon koncepciójuk volt (egy önálló játék), ami aztán tavaly júniusig csendben maradt. Akkor Neil Druckmann, a franchise igazgatója agyonhypeolta a projektet, amit idén januárban is megtett (a stúdió eddigi legambíciózusabb játékának nevezte, és kooperatív fókuszra utalt) azzal az ígérettel, hogy idén többet is hallunk róla.

Májusban jött a halasztás, mert több idő kell neki, aztán a Bloombergnek író Jason Schreier elárulta, hogy a Bungie kiértékelése negatív volt a játéknak, így azt újra kellett gondolni. Októberben jött a Naughty Dognál a 25 fős leépítés, és a szerződésesek kimondták, hogy a The Last of Us Online lényegében vékony jégen volt, november elején pedig emiatt Vinit Agarwal írta a Twitteren, hogy nem, még mindig fejlesztés alatt állt… aztán az előző hét végén jött a hivatalos törlés. A Naughty Dog nem akar live service stúdió lenni.

Na erre jöttek a reakciók a fejlesztőktől: Nathaniel Ferguson (technikai tervező) a The Last of Us Online-t egy nagyon különleges projektnek és a karrierje csúcspontjának nevezte. Karl Morley (most a FireSprite-nál, egy másik Sony-stúdiónál dolgozik, de ex-játéktervezőként érintett) többet tanult ezzel a projekttel mint bármi mással, és az eddigi legtöbb szórakozást nyújtó többjátékos címnek tekintette, amire Agarwal is reagált, megköszönve a csapat összetartását és csapatmunkáját.

A The Last of Us Online-ból semmit sem láthattunk egyetlen kiszivárgott screenshoton kívül (és az is a menüt mutatja… és ott a battle pass kifejezés is mutatja, mennyire is két kézzel nyúlt a Sony az élő szolgáltatásos méhkasba), és valószínűleg éveken át még nem is fogunk.

Forrás: WCCFTech

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu