„Bordeaux-ból jöttünk, mesterségünk címere: „nagy gonosz farkas” – mondhatnák azok a francia fejlesztők, akik Big Bad Wolf néven egy új csapatot alkotnak. Egyáltalán nem kezdők, hiszen olyan cégekben dolgoztak, mint a Cyanide, a Ubisoft, vagy a Blizzard, méghozzá olyan játékokon, mint a Game of Thrones, Of Orcs and Men, Styx: Master of Shadows, World of Warcraft, Blood Bowl, and Loki: Heroes of Mythology.
Mint látható, jó pár cím van a tarsolyukban, mégsem kiégett arcok, ugyanis forradalmasítani szeretnék az RPG műfaját. Hogyan? Nos, számukra a játékos érzelmei és a választásai kerülnek előtérbe, nem a hentelés. A következő szempontokat gyűjtötte össze a csapat:
Valódi választások
Érzelmek
A szerepjáték modern látásmódja
Magával ragadó sztorik
AAA szintű grafika és játékmenet
Eredeti világ
Felnőtt hangnem
Az ő krédójuk tehát, hogy igazán felnőtt játékokat fejlesztenek, ahol tényleg van értelme és jelentősége a választásoknak, és nem csak szlogennek pakolják bele a játékba, hogy aztán cselekmény és a befejezés valójában ugyanaz legyen.
Továbbá azt is szeretnék, ha a játékos érzelmileg maximálisan beleélni magát az események forgatagába. A Big Bad Wolf igazi célja pedig az, hogy a történet szorosan kapcsolódjon a tényleges játékmenethez, ne csak körítés legyen, ahogy azt sok RPG-ben már megszokhattuk. Reméljük, hogy sikerül nekik, nagyon ráférne már egy ráncfelvarrás a műfajra…
Jelenleg is fejlesztenek egy címet, amelyről a legtöbb részlet egyelőre titok, egyelőre csak annyit tudni, hogy PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra is meg fog jelenni.