„Ha egy jó nagyot akarsz hányni, akkor remek ötlet.” – nyilatkozta a híres fejlesztő.
Tim Willits, aki veterán játékdesigner és igazi legenda a szakmájában, kategorikusan elutasította, hogy a Rage 2-vel virtuális valóságban is játszhassunk, lévén ez a játék tényleg szédülést és „motion sicknesst” (a VR eszközök tipikus hátulütője) okzothat.
„A Rage 2 NEM alkalmas semmilyen VR eszközre, hacsak a VR nem jelenti számodra a „Vomit Rocket” (Hányás Rakéta) kifejezést. (Vagy „Valóságos Rókázás”, ha a magyar kifejezések rövidítését akarjuk használni.) Egyszerűen borzasztó ötlet lenne.” – magyarázta a fejlesztő, aki annak idején olyan legendás címeken is dolgozott, mint az első Doom, vagy Quake. (A 2016-os DOOM-ból egyébként készült PSVR verzió, a cikket itt olvashatjátok.)
El kell ismerni, hogy a Rage 2 mobilitása és komplexitása terén tényleg eléggé elképzelhetetlennek tűnik egy VR verzióhoz, bár az is igaz, hogy Willits nyilatkozatai teljesen különböznek Magnus Nedfors-étól, a projekt vezetőjétől, aki szerint már tanulmányozták a VR lehetőségét.
A kérdés egyébként azért merült fel, mert a Rage 2-nek belső nézetes megjelenítése van és az id Software, illetve a Bethesda régebben már adtak ki VR címeket.
A Rage 2, melyet az Avalanche Studios és az id Software közösen fejlesztettek és egy nyílt világban játszódó autós/FPS őrület, május 14-én jelenik majd meg a boltokban.