The Last of Us Part 1: feltűnt egy régi-új szereplő – de mi újul még meg a remasterben?

Láthattuk már néhány karakter felújított megjelenését a The Last of Us Part 1-ben (amely ugye a játék idén megjelenő, remaster-változatának hivatalos címe), ám most bejelentették, hogy valami más is megújul, amitől már most rettegünk…

 

 

Geoff Keighley Summer Game Fest eseményét a The Last of Us Part 1 blockbuster leleplezése zárta: egy friss trailer bemutatta a játék továbbfejlesztett grafikáját és teljesítményét, miközben a rajongók néhány áttervezett karaktermodellt is megnézhettek. Az egyik, az előzetesben röviden látott egyik karakter most egy közeli összehasonlítást kapott, amely megfelelően bemutatja új küllemét.

Tess fontos karakter az eredeti Last of Us játékban, és a The Last of Us Part 1 trailerében többször is feltűnt.

A trailer azonban nem igazán engedett közelebbi képet a rajongóknak Tessről, ehelyett – érthető okokból – a főszereplőkre, Ellie-re és Joelre helyezte a hangsúlyt. A Naughty Dog azóta kiadott egy rövid videót, amelyben összehasonlítja a PS5-ös remake Tessét azzal, ahogy a karakter az eredeti PlayStation 3-as kiadásban megjelent.

Tess új verziója természetesen sokkal részletesebb, mint az eredeti PS3-as változat volt. Az animáció is jelentősen javult, így Tess a PS5-ös remake-ben sokkal élethűbbnek tűnik. Hasonló fejlesztéseket lehetett észrevenni Ellie és Joel karaktermodelljeinél is, így nyugodtan kijelenthetjük, hogy ez a nagy vizuális ráncfelvarrás az egész játékon végigvonul majd.

 

Okosabb AI? Pont ettől féltünk!

 

A The Last of Us annak idején pattanásig fokozta a feszültséget az emberi banditák és a gombafertőzött szörnyek elleni harc során. Nagyon úgy tűnik, a The Last of Us Part 1 az eredeti játék összes AI-rendszerét átdolgozza és újjáépíti a játékmenetben.

Joel jellemzően jól fel van fegyverezve, ha a játékosok odafigyeltek az időnkénti munkapad-frissítésekre, de még mindig ostobaság meggondolatlanul belerohanni egy összecsapásba. Most, hogy a szörny-, illetve bandita-találkozások a The Last of Us 2-höz hasonlóan működnek majd, a játékosoknak sok mindent figyelembe kell venniük, amikor idén szeptemberben kipróbálják játékot, különösen azt, hogy ezek a találkozások nem pontosan olyanok lesznek, mint amilyenekre emlékeznek.

Nemrég egy rajongó kifejtette, hogy melyik szekvenciához retteg a legjobban visszatérni a remake-ben.

A Twitter-felhasználó, DomTheBombYT arról nyilatkozott, mekkora szorongással jár, amikor Pittsburghben elérnek egy bizonyos szekvenciához. A játékosoknak bizonyos stratégiái vannak erre a szekvenciára, például, hogy mikor vegyék fel a hotel kulcskártyáját, vagy mikor lépjenek interakcióba a generátorral, ami ellenségek spawnolását váltja ki. De a rajongók úgy tudják, hogy a The Last of Us Part 1 olyan AI-t és egyéb játékmenetbeli változtatásokat vezethet be, amelyek teljesen átértelmezik ezt és sok más találkozást.

A The Last of Us 2-ben például bizonyos lények sokkal agresszívebbek, és a harcot is biztosan átdolgozzák, Joel közelharca valószínűleg Abbyéhez fog hasonlítani. Nem világos, hogy a pályadizájn ennek megfelelően változik-e majd, hogy alkalmazkodjon ezekhez a remake-változásokhoz.

Lehetséges, hogy a pályák elrendezését is úgy módosítják majd, hogy ez megzavarja a játékosok nosztalgikus izommemóriáját erről és a hasonló szekvenciákról.

A The Last of Us Part 1 így jelentős változásokat hozhat, és végül a játék bizonyos részeit teljesen újra is értelmezhetik, attól függően, hogy ténylegesen mennyi mindent dolgoznak át. Más rajongók azóta megosztották, hogy mely szekvenciáktól rettegnek a legjobban, egyesek a játék végi Salt Lake City-i földalatti alagutat, az orvlövész elől menekülő külvárosi szekvenciát és a csatornaszekvenciát említették, ahol Joel és Sam egy rögtönzött gyerekterületen rekedt a zaklatókkal.

Forrás: Twitter (1, 2)

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu