Baldur’s Gate III: előremenekül egy platformon, csúszik egy másikon

A Larian Studios több mint két és fél éve korai hozzáférésben levő játéka a Bethesda Game Studios nemsokára érkező Xbox-exkluzívja miatt módosított a megjelenési dátumain.

 

Steamen és GOGon már 2020. október hatodika óta elérhető a Baldur’s Gate III korai hozzáférésben. Eddig az volt a terv, hogy a belga stúdió augusztus 31-én lépteti ki korai hozzáférésből PC-n, és ugyanekkor jelenne meg PlayStation 5-re is a játék, amiben háromszor annyi párbeszéd lesz, mint amit a három Gyűrűk ura-könyvben láthatunk összesen (több mint 2 millió szó). A Baldur’s Gate III 170 óránál is több jelenettel bír, ami az összes Trónok harca epizód duplájának felel meg. Hét játszható karakter, eltérő sztorival, személyiséggel, céllal és feladattal, és karakteralkotásra is módunk lesz (11 faj, 31 alfaj, több testtípus; 12 osztály, 46 alosztály; a Divinity: Original Sin II-ben mindössze 10 „spelliskola” volt), és ők több mint 600 spellt és cselekedetet hajthatnak végre (a Divinity-ben ez 225 volt).

A Larian Studios kiadásért felelős igazgatója, Michael Douse a sajtóközleményben elmondta: „Mindig is olyan stúdió voltunk, amelynek célja, hogy a lehető legtöbb platformon készültségi sorrendben jelenjen meg a játék. Emellett a lehető legmagasabb minőségre törekedtünk minden egyes platformon, amelyen kiadtuk. Eljutottunk arra a pontra, hogy a PlayStation 5-ön elérjük a 60 FPS-t, ami figyelemre méltó, figyelembe véve a Baldur’s Gate III által megcélzott széleskörűséget és mélységet. […] Ez egy hatalmas, kiterjedt játék, amely valóban életre kelti a Dungeons & Dragons-t, többjátékos és osztott képernyős kooperatív játékkal, és olyan méretben, amely nagyjából négyszerese az előző játékunknak, a Divinitynek: Original Sin II. A tervezési ambícióinknak megfelelő technikai színvonal elérése helyes lépésnek tűnt, míg a PC-s verzió visszatartása, amikor már tudtuk, hogy készen leszünk, rossz lépésnek tűnt egy ilyen sűrű indulási időszakban.” A Starfieldre utalt itt.

Swen Vincke, a Larian Studios vezérigazgatója és kreatív igazgatója hozzátette: „Olyan játékot akartunk készíteni, amely jutalmazza a játékosok kreativitását, és valóban filmszerű módon kelti életre a Dungeons & Dragons-t, amely feltárja az RPG-k nyújtotta széleskörű és mélységű lehetőségeket. A Baldur’s Gate III egy csillagászati [méretű] játék lett, amely mindig meglepetést okoz, és én szuper büszke vagyok a csapatra. A korai hozzáféréses közösségünk nélkül ez nem sikerült volna, de őrület belegondolni, hogy ennyi idő alatt kevesebb mint negyedét tapasztalták meg annak, amit a Baldur’s Gate III nyújtani tud. Alig várom, hogy halljam a játékosaink történeteit, amikor a teljes játék megjelenik. Itt az ideje, hogy összeszedjétek a csapatotokat.”

A Baldur’s Gate III PC-n augusztus 31-e helyett augusztus 3-án jelenik meg, PlayStation 5-ön pedig augusztus 31-e helyett szeptember 6-án bukkan fel.

Forrás: Gematsu

 

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu