Xbox-főnök: Bevalljuk, lemaradtunk a játékokkal, de most mindent bepótolunk!

Phil Spencer, az Xbox divízió vezetője nem tagadja, hogy a Microsoft konzolja nem tudta felvenni a versenyt a Sony és a Nintendo játékfelhozatalával az elmúlt években. De szerinte ez hamarosan megváltozik, mert rengeteg izgalmas projekt van folyamatban a saját stúdióikban és a partnereiknél. A játékosoknak tehát érdemes lesz Xbox-ra váltaniuk vagy maradniuk.

 

A Microsoft konzolja, az Xbox nem éppen arról híres, hogy rengeteg exkluzív játékot kínál a felhasználóinak. Bár az elmúlt időszakban több nagy címet is kiadtak, mint például a Halo Infinite, a Forza Horizon 5 vagy a Psychonauts 2, ezek többsége elérhető PC-n is, így nem igazán motiválják a konzolvásárlást. Ráadásul a Sony és a Nintendo is folyamatosan dobálja a piacra a saját fejlesztésű játékait, amelyek között akadnak igazi slágerek, mint a God of War, a Spider-Man, a Zelda vagy a Mario.

Phil Spencer, az Xbox divízió vezetője nem is próbálja letagadni ezt a helyzetet. Egy friss interjúban elismerte, hogy az Xbox játékkínálata gyenge volt az utóbbi időben, és ezért bocsánatot is kért a rajongóktól. “Tudom, hogy sokan csalódottak voltak bennünk az elmúlt években. Nem tudtunk olyan minőségi és változatos játékokat készíteni és kiadni, amelyekkel meg tudtuk volna mutatni az Xbox erejét és lehetőségeit. Ezért elnézést kérek mindenkitől” – mondta Spencer.

De szerinte ez hamarosan megváltozik, mert rengeteg izgalmas projekt van folyamatban a saját stúdióikban és a partnereiknél. “Nagyon büszke vagyok arra, hogy milyen sok tehetséges csapat dolgozik velünk együtt. Az elmúlt években több stúdiót is felvásároltunk, mint például a Bethesda-t, a Ninja Theory-t vagy az Obsidian-t, és ezek mind olyan játékokat készítenek nekünk, amelyek csak Xbox-on lesznek elérhetőek. De nem csak ezekre számíthatnak a játékosok. A már meglévő stúdióink is rengeteg újdonsággal készülnek, mint például az Avowed, az Everwild vagy a Fable. És persze ott vannak még a külsős partnereink is, akikkel szorosan együttműködünk” – folytatta Spencer.

A játékvezér azt is elmondta, hogy az Xbox nem csak a játékok mennyiségére, hanem a minőségére is nagy hangsúlyt fektet. “Nem akarunk olyan játékokat kiadni, amelyek nem felelnek meg a magas elvárásainknak. Inkább több időt adunk a fejlesztőknek, hogy csiszolják a játékaikat, mint hogy kiadjunk egy félkész vagy hibás terméket. Ezért is halasztottuk el több játékunk megjelenését, mint például a Halo Infinite-ot vagy a Starfield-et. De biztos vagyok benne, hogy megéri várni ezekre a játékokra, mert fantasztikusak lesznek” – tette hozzá Spencer.

Forrás: IGN

 

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu