A PlayStation VR mellett a PlayStation 4 Pro-ról is megtudtunk pár eladási adatot.
Shawn Layden a Time-nak árulta el, hogy szerintük a PlayStation VR nem csak egy divateszköz, hanem egy új médium, amit nem kizárólag játékkal való szórakoztatásra használhatnak. Azt is elárulta, hogy már legalább egy milliót adtak el a headsetből. A PlayStation 4-ekből minden ötödik eladott konzol a PS4 Pro variáns, mondja Jim Ryan, és ez is messze a Sony elvárásait túlteljesíti. Egy a probléma csak: egyik Sony-fejes sem árulta el, hogy eddig összesen mennyi PlayStation 4 Pro-t sikerült értékesíteniük világszerte. (Japánban a Media Create-nek köszönhetően hetente lehet tudni ezt az adatot.)
Ryan azt is elmondta, hogy az európai régióban 3:1 arányban értékesítik a PlayStation 4-et az Xbox One-hoz képest, míg az Egyesült Államokban ez az arány 2:1.
Talán a Sony nem olyan büszke még a PlayStation 4 Pro eredményeire, hogy ezt is hivatalosan közöljék?
FORRÁS: Time