Közel 25 év után idén csökkenhet a játékipar forgalma!

1995 óta nem volt arra példa, hogy a játékipar a fejlődéssel lépést tartva mégis csökkenő forgalmat generáljon. Megvan az esély arra, hogy idén ez bekövetkezhet!

Pelham Smithers, egy pénzügyi elemző, a Bloombergen írt arról, hogy 2019-ben kb. 1%-kal is, de csökkeni fog a játékipar jövedelme. Szerinte ez részben azért lehet, mert Kína szigorít a mobilos játékok cenzúráján (kevesebb címet engedhet át a rostán), ami a Tencentre, a nyugati cégekben itt-ott jelenlevő, de Kínában nagy kiadóra is kihathat. A konzolos eladások szerinte lassulni fognak, és a battle royale-láz, amit főleg a PlayerUnknown’s Battlegrounds és a Fortnite vezet, szintén csillapodni fog 2019 során.

„A puzzle elemei nem kapcsolódnak össze… mi a piac csökkenését jövendöljük 2019-re. A videojátékos részvények eladásai azért történnek meg, mert egyre többen jönnek rá a kockázatra, mivel a nézetünk igaz. […] Hiány van a friss, innovatív blockbuster (kasszasiker) játékokból, amik a jelenlegi, korosodó csúcsjátékokat lecserélnék. Hosszabb távon óvatosabbak vagyunk a mobilos piac növekedésének mértékével kapcsolatban,” írja Smithers.

Ezen segíthetne az, ha a Sony és a Microsoft is bejelentene egy árvágást, amivel a PlayStation 4 (Slim, Pro) és az Xbox One (S, X) több embernek válna elérhetővé…

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu