Menu

Insomniac Games: sokat kellett fejlődni a Spider-Manhez!

Hatalmas kontraszt van a történetközpontú egyjátékos, illetve az online multiplayer/játék-mint-szolgáltatás megközelítésű címek között – többek között erről is beszélt a Variety-nek Ted Price, az immáron huszonöt éve alapított Insomniac Games alapító-vezérigazgatója.

„Új izmokat kellett növesztenünk a játékkészítés szemszögéből, hogy ilyen nagy méretű játékot készíthessünk. Ki kellett találnunk, hogy miként hozzuk ezt az egészet össze egy feltehetőleg nem olyan nagy csapattal mint amekkora néhány nagyobb kiadó belsős csapatai. Folyamatosan kommunikálunk kellett, civakodásra volt szükségünk, és olyan dolgokat kellett kipróbálnunk, amikről azt hittük, hogy nem működnének, majd amikor ezek elromlottak, ki kellett javítanunk őket. Ez a történelmünk során egy újabb növekedési pont volt. Mindennek jónak kellett lennie bármelyik produkció [játék] gyártásának elején, és szerintem sokat tanultunk és fejlődtünk ezzel kapcsolatban a Spider-Mannek köszönhetően,” mondta Price, akinek a csapata a szeptemberben kijött PlayStation 4-exkluzív Spider-Man előtt a Spyro, a Ratchet & Clank és a Resistance-szérián, majd a Sunset Overdrive-on dolgozott.

Price azt is kifejtette, hogy mekkora eltérés van az egyjátékos, történetre koncentráló és a multiplayer-központú, játék-mint-szolgáltatás (pl. Battlefield V, Anthem, The Division 3…) címek között – a csapat mindkettővel megpróbálkozott, de végül olyan végeredményre jutott az Insomniac, hogy minőségi játékokkal szeretnének foglalkozni: „Szerintem mindkét [modell] működik. Igazán fontos, ha olyan erős narratívád van, ami érzelmi szinten kihat az emberekre. A médiában ezt keressük a TV-től a filmeken át a könyvekig, képregényekig és játékokig. Örömteli, hogy emberekként és nem fejlesztőkként megoszthatjuk az élményeinket és képesek vagyunk közös nevezőre jutni… de ez nem lehetetlen a játék-mint-szolgáltatás modellű játékokban, ahol a tartalom tovább él. Ahogy haladunk előre, mindenki megpróbálja kibogozni, hogy miként egyesítheted az egyjátékos, történetközpontú megközelítést az online multiplayer/játék-mint-szolgáltatást úgy, hogy többet adhass abból a játékosoknak, amit ők imádnak. Mi úgy állítunk magunknak kihívást, hogy csak egy jó játékot készítsünk. Pont!”, tette hozzá Price.

Kíváncsiak leszünk arra, hogy mi készülhet az Insomniac Gamesnél – next-gen Spider-Man-folytatás? (Elvégre az első részből több mint kilenc millió fogyott…) Egy új Ratchet & Clank? Esetleg a Sunset Overdrive-ból egy új rész? Ki tudja…

Forrás: WCCFTech

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu