Menu

Anthem 2.0: nagyobb hangsúly a looton; íme a terv

A BioWare alaposan áttervezi az Anthemet, ami a 2019-es év egyik legnagyobb bukása lett.

Egy looter-shooter játék számára kifejezetten fontos, hogy a loot nagyon jó legyen, és esetleg a lövöldözés esetében is szükségszerű annak jó kivitelezése. Az Anthem egyiket sem találta el (talán azért, mert rohamtempóban rakták össze, és az Electronic Artsnak kellett arra a negyedévre egy erős cím…), így a BioWare nem sokkal később bejelentette, hogy visszaviszi az Anthemet a tervezőasztalhoz, hogy aztán egy új verzióval ismét megpróbálják az egészet.

Az Anthem 2.0-t a BioWare Austin készíti, és a weboldalukon közölték is, hogy miként tervezik játszhatóbbá (vagy legalábbis gyakrabban játszott címmé) tenni a közel másfél éve megjelent játék új verzióját. A Star Wars: The Old Republic fejlesztői gyakoribbá fogják tenni a lootdropokat, és a loot is sokkal hasznosabb lesz – jobb, használhatóbb tárgyakat szedhetünk fel, és még mindig ott lesz az esélye annak, hogy egy komolyabb cucc essen az épp legyőzött bossból. A lootok ritkaságának stratégiai értékük lesz a fejlődésünk során. Meghatározott lootot is szerezhetünk anélkül, hogy csak a véletlenszerűségre kellene támaszkodnunk. A küldetésekből, a speciális vendoroktól (értékesítőktől) és az egyedi loot táblázatoktól javulni fog a helyzet. És a lootot is módosíthatjuk – a tárgyak szintjén megemelhetjük, plusz a reroll is megemlítendő; azaz, ha nem tetszik, forgassuk újra, hátha jobbat kapunk.

A loot izgalmasabb és jobban észrevehetőbb lesz, és ünnepelni fogjuk azok felszedését. (Itt nem tisztázták, hogy a játékon belül lesz erre animáció, vagy úgy vélik, hogy a való életben cselekszünk így?) A ritkább ellenfelek (amiket zárójelesen két lábon járó kincsládáknak neveztek) izgalmas pillanatokat okozhatnak, hiszen kapásból több lootot is szerezhetünk az ő legyőzésükkel. Az ellenfelekből potyogó felszereléseket azonnal felfedhetjük és magunkra tehetjük. A felszerelési menüpontot teljesen átszerkesztették, így a statisztikákat is részletesebben listázzák. Ezt a menüpontot bárhonnan elérhetjük, így könnyen láthatjuk, hogy melyik slotban milyen tárgyat használunk.

Mindegyik tárgynak lesz egy használhatósági „költségvetése” az erejéből és a ritkaságából kiindulva. Nem lesz több használhatatlan cucc, mert fontos jellemzők maradnak ki. A fontos tárgyak ugyanolyan bónuszokat kapnak, amiket elvárunk tőlük, így nem fog minden bónusz esetében csak kimaxolni mindent. Az erőkorlátunkat könnyen megemelhetjük, és a lootrendszer is ehhez igazodva fog skálázni. A fejlettebb telemetria adatok révén a BioWare azonosíthatja a trendeket, és értelmesen balanszolhat is a későbbiekben. (Azaz ezért is kell a konstans internetkapcsolat.)

A BioWare már gyorsabban reagálóvá tette a játékmenetet: az ellenfelek majdnem azonnal reagálnak arra, ha esetleg képen lőttük őket. Azon is dolgozik a csapat, hogy a közelharci mozdulatok is használhatóbbak legyenek. Több új fegyverkoncepciót is terveznek (erről látható kép is).

Remélhetőleg az Anthem 2.0 (ami 2021-ben fog csak megjelenni, és akkor már kérdéses, hogy a PlayStation 4, Xbox One, PC hármas mellett vajon mikor jön ki PlayStation 5-re és Xbox Series X-re) nem fog csalódást okozni.

Forrás: WCCFTech

anthemaa 7212020 113324 amnoborder 1024x576 1596323189

WCCFanthem37

WCCFanthem38

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu