A mai nap folyamán érkezik a Sony Interactive Entertainment Santa Monica játékához a frissítés, ami révén a PlayStation 5-ön jobb teljesítménnyel harcolhat az északi mitológiába átruccant Kratos és fia, Atreus.
A stúdió weboldalán olvashatjuk, hogy a 2018. április 20-án megjelent PlayStation 4-exkluzív jobb erőre kaphat a PlayStation 5 Standard Editionön és a PlayStation 5 Digital Editionön egyaránt. A PlayStation 4 Pro-n a God of War két grafikai móddal rendelkezett. Az egyik a teljesítményt helyezte előtérbe, míg a másik a felbontás megnövelését preferálta a másik kárára. Ezt a két megoldást lecseréli a február 2-án, tehát a mai nap folyamán megérkező patch.
Az alapbeállítás ugyanis mind a két opció pozitívumát akarja egyesíteni a PlayStation 5-ösöknek. A frame rate 60 FPS lehet, miközben a felbontás checkerboard felskálázás lévén 2160p-re, vagy közismertebb fogalommal élve 4K-ra ugorhat. De ha ez a metódus nem tetszene nekünk, akkor erre is lehetőségünk lesz. Lesz ugyanis egy opció (magyarul kb. Eredeti teljesítményélmény, angolul Original Performance Experience), amivel bár ugyanúgy felskálázott (checkerboard) 4K felbontást kap a God of War, a frame rate 30 FPS lesz.
Eközben a Sony Interactive Entertainment Santa Monica Studio gőzerővel dolgozik a God of War folytatásán, ugyanis nem véletlenül hagyta a csapat nyitva a folytatás lehetőségét a titkos befejezésben. A God of War: Ragnarok készül, és állítólag idén meg is fog jelenni, de a Sony nem nagyon akarja megerősíteni, hogy PlayStation 5-re, esetleg PlayStation 5-re és PlayStation 4-re is megjelenik-e. (Ezt a példát fogja követni a Guerrilla Gamestől a Horizon Forbidden West is.)
A címből ítélve biztos, hogy az északi mitológia világvége (a Ragnarok ugyanis erre utal) be fog következni, így az első felvonáshoz képest biztosan sötétebb játékmenetre és hangulatra kell majd felkészülnünk. Csak még kérdéses, hogy ebből is lesz-e PlayStation 4-es átirat vagy sem. Lehet, hogy már nem lesz.
Forrás: Gematsu