Menu

Ghost of Tsushima: miért kell fizetni a PS5 frissítéshez? Az alkotók elmondták!

A Ghost of Tsushima Director’s Cut augusztus 20-án érkezik PS4-re és PS5-re, de nem minden vita nélkül. Ahelyett, hogy egyrészt a játék továbbfejlesztett változatát, másrészt a bővítményt külön kínálnák, a Sucker Punch és a PlayStation arra kényszeríti az eredeti tulajdonosokat, hogy először szerezzék be a Director’s Cutot, ha javítani akarnak a játékon, amely egyébként szintén újabb pluszfizetést igényel. A döntés egyáltalán nem tetszett a játékosoknak. Nos, a Sucker Punch most megmagyarázza, hogy miért nem tudjuk javítani a játékot a bővítmény megvásárlása nélkül.

 

A Press Startnak adott interjúban Jason Connell kreatív igazgató indokolja a döntést, miszerint a PS5-ös frissítést csak azokra korlátozzák, akik korábban megvásárolják a bővítményt. “Sok rajongó csodálkozik azon, hogy miért döntöttek úgy, hogy a PS5-ös javításért pénzt kérnek, és a Director’s Cut kontextusára korlátozzák, amikor más játékok ingyenes fejlesztéseket kínáltak az új konzolokra” – kérdezi a fent említett médium újságírója. Erre Connell a következővel válaszolt: „Az embereknek tudniuk kell, azt hogy azok a funkciók, amelyek PS5-specifikusak, nem úgy dolgoztunk rajtuk, mintha egy általános hardverfejlesztés lenne. Teljesen be vannak csomagolva az Iki DLC bővítésébe és Jin [a főszereplő] Ikiben szerzett tapasztalataiba. Szorosan kapcsolódnak egymáshoz” – mondja a fejlesztő.

“Szóval ez az egyik oka annak, hogy nem tekintjük [a fejlesztést és a bővítést] különálló dolgoknak. Tényleg azt akartuk, hogy a kettő együtt ragyogjon. És ez a fő ok.” Emlékezzünk, hogy a Ghost of Tsushima PS4-ről PS5-re történő fejlesztéséhez először a Director’s Cut tartalmát kell megvásárolni 19,99 euróért, amely tartalmazza a bővítményt, majd a generációközi javítást további 9,99 euróért.

Kerekítve összesen 29,99 euró a játék PS4-ről PS5-re való frissítése, akár meg akarjuk szerezni a bővítményt, akár nem. A Ghost of Tsushima új verziókat adaptálja, azokat a PS5 új funkciókat, mint például a haptikus feedback és az adaptív ravaszok a DualSense vezérlő, valamint a grafikai fejlesztések 4K és 60 FPS-el – mindezek pedig csak a Director’s Cutban lesznek benne. És persze, ezt is kínálja majd az Iki Island DLC, amelynél azt ígérik a fejlesztők, hogy olyan hosszú, mint az Act 1 az alapjátékban. Ha még nem próbáltad ki a PlayStation exkluzív szamurájkalandot, itt olvashatod a Ghost of Tsushima tesztjét.

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu