A 343 Industries emiatt is időt kér, hogy utol tudja érni magát.
A Halo Infinite jól rajtolt, és a Battlefield 2042 alól ki is húzta a szőnyeget, amikor is a sztorit megelőzve indította el a free-to-play multiplayer szegmenset. A Microsoft egyik legfontosabb 2021-es címe viszont azóta nem nagyon menetel úgy, ahogy azt el lehetne várni tőle, ugyanis ki lehet mondani Master Chief legújabb kalandjáról, hogy tartalmilag nem izmosodott megfelelően, továbbá a fejlesztők sem nagyon közölnek részleteket a fejleményekről.
A második szezon májusig nem indul el (tehát az elsőt jó fél évig tartja fenn a 343 Industries), továbbá a kooperatív kampány mellett más egyéb beígért újítások is váratnak magukra. Emiatt nem csoda, hogy a játékosok már kezdenek kaszát, kapát ragadni, mert ezzel a Microsoft nem nagyon nyeri el a rajongók tetszését, hanem éppen az ellenkezőjét érik el. Brian Jarrard, a Halo közösségi igazgatója a Redditen próbálta csitítani a kedélyeket, de nem sok sikerrel.
Sok kihívás és korlát áll a 343 Industries előtt, és ezért a stúdió sem örül, hogy nem tudja a játékosok és a közösség elvárásait teljesíteni. Nehéz helyzetben vannak, amihez idő kell, hogy mindent meg tudjanak oldani. Most a második szezonra koncentrálnak, és erről a következő hetek során közlenek részleteket. Eközben sok fejlesztési tervezés, költekezés, és a munkaerő felbérléssel történik, amik esetében nem nagyon lehet részletes, gyakori híreket közölni. A stúdió megérti, hogy a közösség türelme elfogyott, és érthető, ha a szavak már fárasztóak nekik. Csak idő kell, hogy a részleteket kidolgozzák, és akkor amit lehet, megosztanak velünk.
Csak halkan hozzátennénk, hogy a Microsoft egyik legfontosabb franchise-áról van szó. A 343 Industries több mint négyszáz főt alkalmaz. Nem mondják komolyan, hogy nincsenek meg az erőforrások a megoldás kezelésére!? A Microsoftnak ebből nagyon sürgősen le kellene vonnia a következtetéseket, mert ezzel súlyosan ártanak a Halo Infinite jövőjének.
Forrás: WCCFTech