Call of Duty: Modern Warfare III: mást szeretett volna a Sledgehammer fejleszteni

A stúdió ráadásul a megszokott fejlesztési idő fele alatt hozta össze a 2011-es Call of Duty-val megegyező nevű játékot (nem lenne meglepő, ha ez a minőségen is érzékelhető lenne…).

 

A Bloomberg írt arról, hogy az Activision Blizzard arra kényszerítette a Sledgehammer Games csapatát, hogy a megszokott három év helyett másfél év alatt fejlessze a Call of Duty idei epizódját. Eddig ugye az volt a megszokott, hogy az Infinity Ward, a Treyarch, illetve a Sledgehammer Games között forgott az IP, és így mindenki 3 évente jut a porondra az új epizódjával, de ezúttal em ez volt a helyzet.

Korábban olyan pletykákat hallottunk, miszerint az idei Call of Duty a tavalyi játék, a Call of Duty: Modern Warfare II DLC-je lesz (Jupiter kódnévvel). Ezt a Bloomberg is alátámasztotta. Eredetileg az volt a cél, hogy egy kisebb, spin-off stílusú élményt hozzanak össze, amely Mexikóban játszódott volna, de tavaly nyáron az Activision Blizzard vezetősége azt az ukázt adta a Sledgehammernek, hogy egy teljes értékű folytatást kell csinálniuk a 2022-es CoD után, és ismét Vladimir Makarov kell, hogy a rosszfiú legyen.

Ebből következett a kényszerített hétvégi és éjszakákba nyúló munka, hogy időben elkészüljön a játék, amihez hozzájárult a csapat ígérete (2021-ben, a Call of Duty: Vanguard után kimondták, hogy ez nem ismétlődhet meg; azt a játékot is kevesebb idő alatt hozták össze, és végül nem teljesített jól semmilyen formában sem). A Call of Duty: Vanguard után a Sledgehammer az Advanced Warfare második részét akarta fejleszteni. Az Anvil kódnevű projekt nagy elképzelésekkel bírt (teljes sztori, többjátékos mód, Zombies), de végül le lett söpörve a koncepció…

A Bloomberg a Sledgehammer alkalmazottaitól azt is hallotta, hogy az Infinity Ward felügyelete panaszos volt, ugyanis nem volt hatékony a fejlesztés az oda-vissza kommunikáció, és a felülről jövő, nem akart változtatásk miatt. Ennek az ügynek végül elméletileg happy end lett a vége, mert a Microsofté lett az Activision Blizzard, és a redmondiak nem erőltetnek semmit sem, továbbá hagyják szabadon engedni a kreativitásukat is.

A Sledgehammer erre egy közleménnyel reagált, amit Aaron Halon, a stúdió főnöke írt: „Már jóval az előző játékunk befejezése előtt hangosan és egyértelműen hallottuk a rajongóktól, hogy szeretnének hosszabb ideig együtt maradni és játszani egy sorozaton belül. És ezt, a franchise történetének első igazi folytatását meg is valósítottuk. Ezért is adtunk hozzá olyan funkciókat, mint a Carry Forward, hogy első alkalommal tisztelegjünk a játékosok Modern Warfare-sorozatba tett befektetései előtt. Büszkék vagyunk arra, hogy mi lehetünk a Modern Warfare III vezető csapata. Keményen dolgoztunk, hogy megvalósítsuk ezt az évek óta készülő víziót. Bármi, ami ennek ellenkezőjét állítja, egyszerűen nem igaz – ez a mi játékunk, és alig várjuk, hogy mindannyiótokkal online játszhassunk.”

Unalmas már az évenként történő megjelenés. Meg a franchise is.

Forrás: WCCFTech

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu