Kiderült, milyen lett volna a Mandalorian Star Wars-játék, amit az EA törölt!

Az Insider Gaming szerint a fejlesztők és azok, akik kipróbálták, nagyon elégedettek voltak azzal, ahogyan a Mandalorian-ihlette Star Wars játék alakult…

 

 

A Star Wars-saga rajongói általában elégedettek a Disney+-on három évaddal elérhető The Mandalorian című sorozat munkálataival. Néhány hete kiszivárgott, hogy egy új Star Wars-játékban is egy mandalóri karakter lesz a főszereplő. A fejlesztők pedig a Titanfall-saga alkotói lesznek. Minden adott volt egy lövöldözős játékhoz, amit a közösség izgatottan várt. Ám valami megváltozott.

A múlt héten tudtuk meg, hogy a Mandalorian főszereplésével készülő Star Wars-játék soha nem fog megvalósulni, mert az Electronic Arts 670 ember elbocsátása és átszervezés után lemondta a játékot.

Nem nyilvános részletek láttak napvilágot arról, hogy milyen volt az első személyű lövöldözős játék. Az első dolog, amit elmondtak, hogy „a játék fantasztikus volt, és ezt nem csak a fejlesztők mondják, hanem mindenki, akinek lehetősége volt játszani vele” – árulta el Tom Henderson.

Az Insider Gaming szerint minden visszajelzés pozitív volt. A fejlesztők élvezték az egész folyamatot, de az EA anyagi kockázat miatt törölte a játékot. Ezzel kapcsolatban a cég vezérigazgatója megerősítette, hogy a külső licencekre, például a Star Warsra vagy a Marvelre épülő játékok fejlesztése megszűnik. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy a Black Panther, a Vasember és a Star Wars Jedi 3 még fejlesztés alatt áll. Amint ezek megjelennek, az EA csak saját IP-jén alapuló címeket fog készíteni.

 

 

Mandalorian

 

 

Nem nyilvános részletek a Mandalorian Star Wars-játékról

 

Az FPS részleteire rátérve, a főszereplő egy mandalóri fejvadász volt. Valószínűleg nem Din Djarin, vagyis a sorozat hírhedt „Mando”-ja. A vadász a kalandját egyfajta „búvóhelyen” kezdte. Volt ott hajó, galaxistérkép, frissítőállomás, fegyverraktár stb.

Ebben a bázisban fogadtuk el, hogy milyen küldetéseket és milyen bolygókat kell meglátogatni, majd fel kellett szerelni a megfelelő fegyvereket, a kívánt páncélzatot, majd egyenesen a célponthoz menni.

A Respawn Entertainment nem nyílt világot akart, hanem lineáris küldetésmegközelítést. Ám volt néhány nagyobb szint, amit szabadon bejárhattunk. A harc nagyon pörgős volt, még a DOOM-hoz is hasonlítottak abban, ahogyan a birodalmi rohamosztagosok kiiktatásához takedownokat lehetett végezni. A jetpack nagyon mozgékony és dinamikus játékmenetet biztosított, még magas helyekre is fel lehetett jutni, hogy több titkot szerezzünk. Az egyik ok, amiért törölték, az volt, hogy még egy kis plusz időre lett volna szükség a megjelenésig. A Respawn állítólag már elkészült a pályák többségével.

Forrás: Insider Gaming

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu