Electronic Arts: a VR-nak még idő kell

A kiadó szerint most inkább az AR, a kiterjesztett valóság a menő.

Az első negyedéves pénzügyi jelentésükben az Electronic Arts vezérigazgatója, Andrew Wilson azt mondta, hogy legalább (!) két év fog kelleni ahhoz, hogy a virtuális valóság elérje a tömeges piacot, és addig inkább az AR-re koncentrálnának, mert azt jelenleg érdekesebbnek tekintik.

Wilson a saját enginejükről, a Frostbiteról is említett pár szót. Szerinte folyamatosan innováció alatt áll, ugyanis mindegyik belsős fejlesztőcsapat erre a technológiára váltott (pl. a Mass Effect-trilógia anno az Unreal Engine 3-at használta), és hozzátette, hogy gyorsabban fejlődik a többiekhez (UE4, Unity, csak két példát említve) képest. Azt mondjuk nem válaszolta meg, hogy a PlayStation 4 Pro/Xbox One X pároshoz összehoznak-e egy új változatot. Tizenkét játék készül jelenleg ezzel az engine-nel.

Mondjuk egy komolyabb (tehát nem élménynek titulált) VR-játék Frostbite-on durv lehetne majd.

Spread the love
Avatar photo
BadSector is a seasoned journalist for more than twenty years. He communicates in English, Hungarian and French. He worked for several gaming magazines - including the Hungarian GameStar, where he worked 8 years as editor. (For our office address, email and phone number check out our impressum)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu