Szabad kamera is lehetett volna a Diablo IV-ben

A Blizzard fontolgatta, hogy szakítanak a Diablo sorozatban már megszokottnak nevezhető izometrikus kameranézettel a Diablo IV-ben, de végül győzött a hagyomány.

„A fejlesztést megelőző pre-produkciós fázisban több lehetőséget is megfontoltunk, és semmit sem zártunk ki. Több eltérő opciót is kipróbáltunk a kamerával, de amikor is az izometrikus nézethez jutottunk, teljes egészében Diablonak érződött [a játék]. Vannak olyan időszakok, amikor a városokba kerülsz, és nincsen harc. Ekkor közelebbre húzzuk a kamerát. Aztán vannak olyan részek is, amikor egy világ bossával fogsz harcolni – ekkor pedig a kamera távolabbra fog kerülni, hogy több játékosnak is helye legyen így,” mondta a VG247-nek Matt McDaid, a Diablo IV vezető művésze.

Egy rövid jellemzés a karakterekről: „A Barbár a páratlan ereje, illetve brutális közelharc révén ismert. Egy új, jóval erősebb rendszert, az Arzenált alkalmaz a harcok során. Ezzel olyan képességre tesz szert, hogy magával vigyen négy eltérő fegyvert, és gyorsan válthasson közöttük, és az eltérő támadásokhoz társíthatja azokat. A Boszorkány gyökerei a Diablo II-ből eredeztethetőek. Ő az elemeket úgy formálja meg, hogy az ellenfeleit jégkaróba húzza, villámcsapásokkal sokkolja, vagy égő meteorokat küld rájuk az égből. A Druida egy kegyetlen alakváltoztató, akinek a frissített játékstílusa képessé teszi őket arra, hogy gyorsan, folyékonyan változtassák formájukat a vérfarkas, vérmedve és ember között, hogy a természet dühének nyers erejét kieressze az Égő Poklok seregeire.”

A játéknak egy kis rövid jellemzése is van: „A Diablo IV – hűen a franchise gyökereihez – brutális harcokat, rémisztő és változatoks szörnyeket hoz, nem beszélve a legendás loot utáni vadászatról, illetve a végtelen (újra)játszhatóságról és fejlődésről. A játékosok egy élettartamnyi kalandot fognak találni egy olyan területen, ahol eltérő ökológiák, és veszélyes, új ellenfelek várnak rájuk. Randomizált, véletlenszerű dungeonökbe fognak menni, amik tele lesznek kiszámíthatatlan ellenségekkel és el nem képzelhető kincsekkel. Miközben teljes mértékben támogatva lesz a szóló és a koordinált csapatos játék, a Diablo IV lehetőséget fog biztosítani a játékoscsoportoknak, hogy ugyanabban a megosztott világban egymással találkozhassanak, majd nagyobb kihívásokat vállaljanak közösen… vagy megöljék egymást a PVP harcok során.”

„Sanctuary több mint húsz éve otthona a Diablo játékosoknak, és a sorozat iránti mély szenvedélyünkkel, továbbá a közösség nagyrabecsülésével jelentjük be a Diablo IV-et. Izgatottak vagyunk, hogy visszatérjünk a mély, alapvető Diablo játékmenethez, amit a játékosok imádni fognak, miközben új módok révén kiterjesztjük a világot és a történetet. Alig várjuk, hogy több ember is átélhesse,” mondta a Diablo IV bejelentésekor J. Allen Brack, a Blizzard elnöke a BlizzConon.

Új, 4K-s képek is érkeztek a Diablo IV-ből (át lettek méretezve…), ami PlayStation 4-re, Xbox One-ra és PC-re lett bejelentve. Megjelenési dátuma még ismeretlen.

Forrás: VG247, WCCFTech

Kérjük, támogassátok a theGeek.hu oldalt a Patreonon, hogy fennmaradhasson, függetlenül, napi hírekkel és tesztekkel, a Patreon adományozó rendszerén keresztül! Köszönjük! theGeek csapata
Become a Patron!

Spread the love
Avatar photo
Anikó, our news editor and communication manager, is more interested in the business side of the gaming industry. She worked at banks, and she has a vast knowledge of business life. Still, she likes puzzle and story-oriented games, like Sherlock Holmes: Crimes & Punishments, which is her favourite title. She also played The Sims 3, but after accidentally killing a whole sim family, swore not to play it again. (For our office address, email and phone number check out our IMPRESSUM)

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu