Menu

70%-os részesedéssel erősít a Google Stadia Pro előfizetése is70%-os részesedéssel erősít a Google Stadia Pro előfizetése is

A Google Stadia Pro játékfejlesztők számára még kedvezőbb arány is elérhető, de a 85%-os arányhoz már kicsit trükközniük kell…

 

A Google felhő alapú platformja a Google Stadia Pro előfizetés esetében ad a partneri kapcsolattal rendelkező fejlesztőknek havonta jövedelmet. Ez a modell július végére életbe fog lépni, és azután minden, a Stadia Pro kínálatához csatlakozó játék is a része lesz. (A Stadia Pro ugyanis havidíjas rendszerben egy játékkönyvtárat tesz elérhetővé az előfizetőknek… amíg aktív előfizetéssel rendelkeznek.)

A Google a 70%-os arányt egy ipari éllovasnak nevezte a Google for Games Summiton. A havi bevételek 70%-át úgy osztják el a fejlesztők között, hogy a játékosok hány „napot” töltöttek el a játékaikban. Tehát akinek termékét többet nyúzták, az a stúdió több pénzt fog abban a hónapban kapni. A napot úgy kell itt számolni, hogy ha egy nap egyszer belépünk és játszunk, az egy napnak számít, de ha egy nap kétszer lépünk be, akkor is csak egy napról van szó. Viszont a következő napi belépés már új napnak kezelendő.

A Stadia Store-ban értékesített játékok esetében 85%-os arányhoz juthatnak a fejlesztők október elsejétől, de csak az első három millió dollárig (~900 millió forint), és 2023 végén ez módosulni fog (visszaáll a régi arányra). 2022 első felében új affiliate marketing programot is indítanak a Stadia Pro partnereknek: ha egy fogyasztót Stadia Pro-előfizetővé alakítanak, tíz dollárt kapnak előfizetőnként, nyomon követve, hogy az egyedi, nekik generált Click to Play linkre hányan kattintanak, ugyanis ez elindítja a Stadiát egy böngészőben (az egy hónap ingyenes Google Stadia Pro után ez fizetőssé válik, és ezt is követni fogja a Google).

Alan Joyce, a Stadia termékmenedzsere azt mondta a Gamesindustry-nak, hogy a Stadia Pro továbbra is jutalmazni fogja azon partnereket, akik a játékosoknak remek élményeket biztosítanak, és a Google magabiztos abban, hogy ebből kiindulva a jövőben több izgalmas bejelentés és tartalom születhet.

A Google csak azért sem adja fel. (Vajon mennyit fizettek az Electronic Artsnak, hogy a FIFA 22 next-gen verziója itt felbukkanjon, míg PC-n nem?)

Forrás: Gamesindustry

Spread the love

https://smallseotools.com/

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu