A Morbius egy hétvégére visszatért a mozikba – vajon megérte kampányolni érte?

MOZI HÍREK – A Morbius egy közösségi média kampánynak köszönhetően több mint 1000 moziba került vissza a hétvégén, de alig valaki vette a fáradtságot, hogy ténylegesen megjelenjen.

 

 

Kudarcba fulladt a Sony kísérlete, hogy a közösségi média nyomására visszavigye a mozikba a Morbiust. Az elmúlt hetekben a Marvel-rajongók követelték ezt a Sonytól, annak ellenére, hogy a film nem túl jó jegybevételi eredményekkel és gyenge kritikákkal büszkélkedhetett. Ahogy egyre több rajongó csatlakozott a mozgalomhoz, a Sony látszólag azt feltételezte, hogy a filmre irányuló újfajta figyelem miatt az emberek pénzt fognak költeni a film megtekintésére, ha az visszatér a mozivászonra.

Úgy tűnik, hogy a Morbius-mozgalomban résztvevők többsége nem gondolta ennyire komolyan a dolgot.

Még úgy is, hogy a filmet több mint 1000 moziban vetítették Észak-Amerikában, a Morbius alig több mint 300 000 dollárt kalapozott össze a hétvégén. Pénteken 85 ezer dollárt hozott, amivel átlagosan 82 dolláros bruttó bevételre tett szert mozinként. A film közel sem került be a hétvége legtöbb bevételt hozó filmjeinek top tízes listájára, és nem derült ki, hogy megérte volna az újrakiadás megrendezésének befektetését.

A film világszerte alig több mint 163 millió dolláros bevételt ért el, ami a legtöbb más, az elmúlt években megjelent szuperhősfilmhez képest kevésnek mondható. A kritikák lesújtóak voltak – mi sem ájultunk el tőle – , a Morbius 17%-os értékelést kapott a Rotten Tomatoes-on, és ez biztosan nem segített a helyzeten.

 

Jöhet a Morbius 2?!

 

A Morbiusnak látszólag nem lesz folytatása, hiszen nem érte el azt a kasszasikert, amit a Sony remélt. Nem úgy, mint a Venom, ami fordítva sokkal jobban teljesített, mint amire a Sony számított, így a Venom folytatása született meg. Az, hogy a film még katasztrofálisabb eredménnyel tér vissza a mozikba, valószínűleg megszilárdítja a potenciális folytatás eltemetését. De ez nem jelenti azt, hogy Jared Leto ne szórakozott volna egy kicsit a filmmel kapcsolatos, a közösségi médiában a közelmúltban tapasztalt figyelem miatt.

Egy online közzétett videón Leto látható, amint egy forgatókönyvet olvas, bár először úgy tesz, mintha nem akarná, hogy a nézők lássák, mit néz. A forgatókönyv borítójáról hamarosan kiderül, hogy Morbius 2: It’s Morbin’ Time, ami arra utal, ahogy a rajongók a közösségi médiában viccelődtek a folytatással kapcsolatban. Bár Leto és a Sony minden bizonnyal jobb eredményekben reménykedett a filmmel kapcsolatban, a Marvel-rajongók számára mégis szórakoztató lehet, hogy a színész képes humorral tekinteni a helyzetre.

Habár a Morbius 2: It’s Morbin’ Time csak egy vicc, a videónak mégis sikerült egy nap alatt több mint 10,5 millió megtekintést elérnie.

Még ha a kritikusok nagyjából le is írták a filmet, a Morbius ettől függetlenül nagy figyelmet kapott az interneten, és az a tény, hogy ez a közösségi médiában zajló vita még a film mozis visszatéréséhez is vezetett, azt mutatja, hogy az, ha a rajongók hangot adnak annak, amit akarnak – még ha sokan csak viccelnek is – , valóban eredményre vezethet.

Forrás: Entretenimiento.news

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu