A God Of War: Ragnarok egyik hangeffektjét egy babának köszönheted!

Alex Previty, a God of War: Ragnarokon dolgozó hangtervezési vezető elárulta, hogy a még az anyaméhben lévő baba szívverését használták fel a hátborzongató hangok létrehozásához, amelyeket akkor hallanak, amikor a játékosok ellátogatnak a The Spark of the Worldbe. Ezzel a baba lett a világ legfiatalabb játékfejlesztője?

 

A hír az X/Twitterről származik, ahol az egyik felhasználó feltöltött egy klipet, amelyben a Ragnarokot játsszák, és elmagyarázta, mennyire szeretik a zajokat, amelyek akkor keletkeznek, amikor meglátogatják ezt a területet. Nem sokkal azután, hogy ez a tweet megjelent, Previty elmagyarázta, hogy a zaj, amit a stúdió a The Spark of the Worldhöz használt, a lányuk szívverése volt, amikor még az anyaméhben volt. Ezt pedig egy „babadoppler 3,5 mm-es kimenetével” rögzítették.

Ez az egyik kedvenc hangom, amit a játékhoz készítettem! A szívverés hangja valójában a lányom szívverése, amikor még az anyaméhben volt – egy babadoppler 3,5 mm-es kimenetén keresztül vettem fel. A hosszabb hangelemek egy tornateremben bemelegítő gyermekkórusból származnak!

 

Azt is érdemes kiemelni, hogy a játékosok által hallott zaj nem csak a baba szívverése. Ami azt illeti, amellett, hogy ezt hallják, még egy szerkesztett gyerekkórus is játszik a tetején. Ugyanebben a tweetben kifejtik, hogy „a hosszabb hangzású elemek egy tornateremben bemelegítő gyerekkórustól származnak”.

Egy következő tweetben Previty további betekintést engedett abba, hogyan készültek a hangeffektek, megosztva, hogyan szóltak a zajok az effektek megvalósítása előtt és után. A megfelelő hangzás megragadásához Previty elárulta, hogy lelassították a baba szívverését, hogy segítsenek a megfelelő tempó elérésében, és hogy nagyobbnak tűnjön.

Forrás: Gamesradar

Spread the love
Avatar photo
theGeek is here since 2019.

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu