Hellblade 2: fontos információk derültek ki a játék hosszáról és teljesítményéről!

A Ninja Theory elmagyarázza, hogy azért hoztak meg egy döntést, hogy a Hellblade 2 „filmszerű” élményt nyújtson.

 

 

Jegyezzétek be a naptáratokba május 21-ét, az év egyik legjobb játékának megjelenési dátumát! A média benyomásai már néhány órája megjelentek, és nagyjából mindenkit elképesztett a Ninja Theory munkája. A Senua’s Saga: Hellblade 2 nagyon ígéretes, és sok játékos izgatottan várja. Most több érdekes részlet is napvilágot látott az Xbox Game Studios kelta mitológiára épülő akció-kalandjátékáról.

Ma újabb részletek derültek ki a brit Ninja Theory csapatának készülő alkotásáról, melyek közül az egyik, hogy a Senua’s Saga: Hellblade 2 30FPS-en fog futni Xbox Series X/S-en, bár a stúdió megerősítette, hogy PC-n ez a számítógép komponenseinek függvényében másképp lehet.

Tehát, PC-n több mint 60FPS-sel is játszhatunk majd. A cím készítői elmagyarázták, miért döntöttek úgy, hogy erre a képkockasebességre korlátozzák a játékot.

A Senua’s Saga: Hellblade 2 30FPS-en fog futni Xbox X Series X/S-en dinamikus felbontással. Azt is tisztázták, hogy nem lesznek grafikus módok. A speciális effektekért felelős rendező a GamePro-nak adott cikkében kiemelte, hogy ez lehetővé teszi, hogy a játék „filmszerű” élményt nyújtson. A játékmenetről készült felvételeket látva és azoktól hallva, akik már játszottak vele, úgy tűnik, hogy ez egyáltalán nem lesz probléma. Ugyanis ez egy hiperrealista játék, ami senkit sem hagy hidegen. Bár a környezetek nagy része sötét és szürke lesz, a napsütötte és világos területek is helyet kapnak, hogy ultra-realisztikus grafikával büszkélkedhessenek. Ezt láthatjuk a trailerekből és a gameplayekből is, amiket már korábban kiadtak.

Egyértelmű, hogy a Ninja Theory abszolút kihasználja az Unreal Engine 5-öt, és annak ellenére, hogy 30 FPS-en fut, az Epic Games grafikus motorjának teljes erejére épít.

A Hellblade 2-vel kapcsolatos hírekben már figyelmeztettek, hogy csak digitálisan, 50 eurós (kb. 19 600 Ft) áron fog megjelenni. Ugyanebben a kiadványban beszámoltak a hosszáról is. Megerősítést nyert, hogy a Hellblade: Senua’s Sacrifice-hoz hasonló hosszúságú játékról van szó. A How Long to Beat adatai szerint a Hellblade 2 játékideje 7-8 óra között lehet. Talán több is, attól függően, hogy ki hogyan játszik a játékkal. Már csak május 21-ig kell várni, hogy a cím PC-n és Xbox X Series X/S-en debütáljon. Ha érdekel a játék, de nem akarod rögtön megvenni, ne feledd, hogy a megjelenéskor az Xbox Game Pass-on is debütál.

 

 

A különböző trailerek már megmutatták, hogy a Ninja Theory a Senua's Saga esetében mindent belead a grafikai minőségbe. Senua's Saga Hellblade 2

 

 

További részletek a Senua’s Saga Hellblade 2-ről

 

A hosszúsági szempontokba mélyebben belemerülve az IGN-nek lehetősége volt beszélgetni a stúdió főnökével, Dom Matthews-szal, aki megvédte a Hellblade 2 hosszát, mert a játékosok is ezt szeretik, a rövidebb játékokat. Nem téved, mondván, hogy „manapság nagy nyomás nehezedik az emberek idejére”.

Hozzáteszi, hogy a rövidebb termékek melletti döntés egyik oka a digitális terjesztés, amely megnyitotta az utat „mindenféle formájú és méretű játék előtt”.

Matthews kifejtette, hogy a Hellblade 2 „a megfelelő formájú és méretű élmény”. Konkrét kijelentései a következők. „Azt hiszem, amit mindig is célul tűztünk ki, hogy elmeséljünk egy történetet, és a játék hossza megfelelő hosszúságú ahhoz a történethez, amit el akarunk mesélni. Tehát nem arról van szó, hogy rövidebb élményeket hozzunk létre. Egy történetet akarunk elmesélni, amelynek van eleje, közepe és vége, és mi a megfelelő formájú és méretű élmény ahhoz, hogy ezt a történetet elmeséljük? Itt kezdjük.” Néhány évvel ezelőtt a Ninja Theory társalapítója azt mondta, hogy a Hellblade 2 annyira csiszolt lesz, hogy az első játék „indie-nek fog tűnni”.

A Ninja Theory tisztában van azzal, hogy vannak olyan játékosok, akik nagyon szeretik, ha a játékok rövidek. „Örömmel látom, hogy sokan vannak, akik szeretik a rövidebb élményt, valamit, amit péntek este átélhetsz, felhúzod a fejhallgatót, lekapcsolod a villanyt és elmerülsz egy élményben, és vannak olyan játékosok, akik nem feltétlenül akarnak valami olyat, ami 50 vagy 100 órán át tart, hanem olyat, ami addig tart, ameddig kell. És én is ezek közé tartozom, szeretem a rövidebb játékokat” – mondja a brit stúdiófőnök.

Forrás: GamePro, HowLongToBeat, IGN

Spread the love
Avatar photo
"Historian by profession, gamer since historical times."

theGeek TV

Kiemelt partnerünk: www.konzolkirály.hu